Brev:
Kan ikke lide grøden
15. august 2011
Alder:
4 mdr.
Kan ikke lide grøden
Hej Helen
Vi er startet så småt med grød til Ronja på 4 1/2 mdr. Jeg har brugt små 14 dage på at hæve mælkeproduktion og amme ofte, men det virker ikke til hun er tilfreds med det :-) hun brokker sig, bider (har fået 2 tænder:-S) og sluger begge babser hurtigt... hun er en stor pige på 65 cm og 8 kg.
Har prøvet at give hende hirse grød... men det virker ikke til hun kan lide det. Hun vrænger ansigt og spytter det ud. Hun kan godt finde ud af det... åbner munden til at starte med og har også fået en enkelt skefuld ind... men da det ikke virker til hun kan lide det vil jeg ikke presse på. Men hvad gør jeg?
Kærlig hilsen
Lea